.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري يادواره 400 معلم شهيد در مازندران

فرمانده سپاه كربلا مازندران گفت: يادواره 400 معلم شهيد مازندراني در راستاي بزرگداشت مقام والاي ايشان در هفته معلم برگزار مي‌شود. 

سيد محمد شاهچراغي در جلسه هماهنگي برگزاري يادواره شهداي معلم مازندراني اظهار داشت: تقويت و تعظيم شعائر اسلامي با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت‌طلبي همراه است.
وي هدف از برگزاري اين يادواره را تكريم و زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهداي معلم و تجديد عهد و ميثاق با شهداي والا مقام و تبيين تاريخ دفاع مقدس و معرفي نقش جايگاه فرهنگيان در دفاع مقدس عنوان كرد. فرمانده سپاه كربلاي مازندران تاكيد كرد: معلمان شهيد به عنوان الگوي عرصه جهاد و شهادت هستند و با معرفي آنها به عرصه علم و جهاد گام بزرگي در راستاي اعتلاي تعليم و تربيت در جامعه برداشته مي‌شود. وي با بيان اينكه اين يادواره‌ها با محوريت كانون‌ها و پايگاه‌هاي بسيج دانش‌آموزي برگزار مي‌شود، افزود: اهداف معلمان شهيد بايد بيشتر براي دانش‌آموزان بازگو شود.
فرمانده سپاه كربلا مازندران تاكيد كرد: دانش‌آموزان با الگوبرداري از اهداف عاليه معلمان شهيد در راستاي به تعالي رساندن ايران با گام‌هاي استوارتري قدم بردارند.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران ادامه داد: يادواره شهداي فرهنگي دفاع مقدس در هفته معلم و با محوريت شهداي شاخص معلم در همه شهرستان‌ها و مناطق مازندران برگزار مي‌شود.

* مسابقه كتابخواني فرهنگيان بسيجي
همزمان با هفته معلم در ادامه مسئول نهاد نمايندگي سپاه كربلاي مازندران نيز از برگزاري مسابقه كتابخواني فرهنگيان بسيجي همزمان با هفته معلم خبر داد.
حجت‌الاسلام مختار نظري تصريح كرد: اين مسابقه به همت بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان مازندران با هدف آشنايي بسيجان و كاركنان سپاهي با ديدگاه‌هاي و نظرات استاد مطهري و توسعه ارتقاي اعتقادي، اخلاقي و بينش ديني و سياسي فرهنگيان بسيجي برگزار مي‌شود.
وي تاكيد كرد: امروز هر اقدامي كه به گسترش سطح آگاهي عمومي بينجامد و سبب افزايش معرفت و بصيرت در جامعه شود حسني بزرگ است.
نظري در پايان افزود: روحانيون، دانشجويان و معلمان با برقراي ارتباط با آثار شهيد بهشتي مي‌توانند بينش نويني را در خود ايجاد كنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.